Υλοποιώντας τη Δράση ” Μικροί – Μεγάλοι φίλοι” μεταξύ των παιδιών των Α’ και ΣΤ’ τάξεων αναδείχτηκε η ανάγκη συνεργασίας και καλλιέργειας καλών και εποικοδομητικών σχέσεων μεταξύ των μαθητών τόσο στο επίπεδο τμήματος όσο και μεταξύ μαθητών διαφορετικών τάξεων μέσα από κοινές δράσεις ώστε να επιτευχθεί συλλογικό/ομαδικό πνεύμα αποδοχής και αλληλεγγύης.
Οι εκπαιδευτικοί των τάξεων, η εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής και ο εκπαιδευτικός του Ολοήμερου σχεδίασαν και υλοποίησαν τη Δράση αυτή συνεργαζόμενοι αρμονικά καθ’ όλη τη διάρκειά της. Το υλικό σχετίσθηκε με τα γνωστικά αντικείμενα: Μελέτη Περιβάλλοντος (Α’) και Γλώσσας (ΣΤ’)
Επελέγησαν δραστηριότητες με χρήση video, ψηφιακού υλικού (παιχνίδια αντιστοίχισης, εικονικής περιήγησης στην Αρχαία Ολυμπία- τελετές Αφής, Έναρξης και Λήξης-παρουσίαση αναμνηστικών αντικειμένων (όπως δάδα, μασκότ, αφίσες) και φύλλα Εργασίας.
Υλοποιήθηκαν Εικαστικές Δράσεις, επιτραπέζια παιχνίδια με κάρτες που έφτιαξαν τα ίδια τα παιδιά, αγώνας δρόμου τυφλών με οδηγούς τα μικρά παιδιά, λαμπαδηδρομία με αυθεντική δάδα
Σε όλες τις δράσεις όλοι οι μαθητές εξέφρασαν την ικανοποίηση τους και τη χαρά τους που συμμετείχαν! Έμαθαν καινούρια πράγματα με ευχάριστους και διασκεδαστικούς τρόπους!









